Ko Rasa? Aku Rasa Nak Menangis

Siapa pernah mengalami sembelit ketika berpantang? aduiiii makkk saya pernah mengalami ketika melahirkan anak yang pertama. Bak kata orang yang pernah mengalaminyat  terasa macam nak beranak lagi sekali punya azab nak mengeluarkan najis tu. Saya sampai menangis duk dalam toilet.

Bayangkan macam-macam aksi dalam toilet hanya tuk membuang. Punyalah sakit hanya Allah sahaja yang tahu. Pelbagai petua dan tips telah dibuat tapi sembelit dan diriku berpisah tiada. Saya tau ramai yang mempunyai masalah seperti saya malah ada yang sampai fobia untuk mengandung hanya disebabkan seksanya hendak membuang air besar ketika sedang berpantang.


Kehidupan saya berubah setelah dipertemukan dengan Shaklee. Kenapa lewat saya ditemukan kalau tak dalam pantang dan masalah sembelit saya mungkin dapat dikawal dari awal. Sekarang ni Alhamdulillah saya tidak mengalami masalah sembelit lagi.


Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit from iReach HD on Vimeo.

Bukti yang bukan saya saja yang mengalami masalah sembelit ketika berpantang silalah tonton video di atas. Jadi kepada mereka yang tak mahu mengalami sakit yang saya alami bolehlah amalkan apa yang telah diberitahu agar budaya sembelit ketika berpantang semakin berkurang di kalangan ibu-ibu yang selepas melahirkan.

Saya juga mengamalkan Ostematrix dengan pengambilan 4biji sebelum tidur dan ke esokkan harinya saya tak perlu meneran sampai jadi Incredible Hulk ianye keluar tanpa perlu dipaksa dan terpaksa. Jika anda perlukan nasihat dan bimbingan jangan malu jangan segan silalah hubungi saya Nieya 0123626804 saya adalah pengedar sah Shaklee id no: 1128737

Comments

Fatin said…
Selesai masalah sembelit bila makan ostematrix ni. Saya pun cepat je ke tandas takde masalah lepas makan ostematrix