Hebat Sangatkah Alfalfa Shaklee?

Ramai tertanya-tanya hebat sangatkah Alfalfa shaklee ni?Jawabannya memang hebat sebabnya telah terbukti keberkesanannya kepada saya malah kepada orang ramai... Tak percaya? Tu namanya tak kenal maka tak cinta dah kenal baru tahu kebaikan Alfalfa ni.

Ok kita mulakan dengan asal usul Alfalfa ni dulu. Alfalfa Sahklee merupakan produk pertama sekali yang dicipta oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1950an. Maka Alfalfa Shaklee merupakan produk signature Shaklee Corporation.Kenapa  Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama? Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikkan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia.

Keistimewaan Alfalfa Shaklee
 
1.  Sumber terbaik dari daun alfalfa (tanpa akar dan batang)


2.  Alfalfa Shaklee ditanam tanpa semburan bahan kimia


3.  Di sediakan dalam dua pek bersaiz 330 biji dan 700 biji  


4.  Pil boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi


5.  Tidak memberi mudarat kepada bayi yang menyusu seperti panas dan cirit-birit


6.  Alfalfa Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan.


7.  Membersihkan hati

8.  Membantu melengkapakan zat dan nutrient dalam pemakanan seseorang.


Alfalfa ni banyak sangat kebaikannya... Entry saya sebelum ni cerita pasal Alfalfa boleh menghilangkan bau badan. Sekarang ni saya nak cerita tentang kombinasi alfalfa bersama produk shaklee yang lain. Hebat kan bila di kombinasikan maka jadi bertambah lah hebat Alfalfa ni.




Set Kulit
Gabungan Alfalfa dan Vita c adalah sangat memberi kesan yang baik dalam mereka yang mahukan kulit yang cantik dan gebu. Bila badan telah ditoksin oleh Alfalfa maka penyerapan vita c dalam badan menjadi lebih cepat bertindak dalam sel kulit. Vita C untuk pembentukan kolagen yang penting untuk kecantikan dan mencegak kelenjar rosak dan berdarah.

Set Gout
Alfalfa bertindak sebagai agen menyingkirkan toksin dari badan secara lembut. Manakala OmegaGuard sebagai mengelakkan inflamation atau bengkak pada sendi.


Set Resdung
Alfalfa kaya dengan Klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutama akibat dari ekzema, RESDUNG, alergik dan gegata. Manakala B-Complex sebagai pemuliharaan selaput lendir yang sihat dan membantu pengeluaran antibodi badan dan juga membantu pembinaan protein dalam badan.

Set Kesuburan
Alfalfa membantu mengatasi "rasa sakit ketika bersama" dan juga membantu atasi masalah keputihan dan haid yang tidak teratur. Alfalfa juga bertindak seperti kacip fatimah...hehhe..
Gla complex membantu mengatur kitaran haid dan meningkatkan kesuburan. 

Set Kurus
Alfalfa berfungsi sebagai penyingkir toksin dari badan atau membuang lemak dari badan sama ada dalam pembuangan najis atau melalui peluh. Manakala Lecithin berfungsi sebagai pemecah dan pembakar lemak dan kolestrol

Set Milk Booster
Alfalfa membantu memperbanyakkan susu ibu. ESP bertindak sebagai menambahkan dan megekalkan pengeluaran susu badan dan ESP juga membantu menganjalkan bentuk payudara wanita terutama ibu yang menyusukan bayinya.

Hebat nya Alfalfa ni kan? Banyak kebaikannya kalau diamalkan dalam kehidupan kita seharian. Saya juga menggunakan Alfalfa dalam set kurus saya. Hasilnya memang sangat memuaskan hati. Period saya pun tidak bersenggugut lagi. 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=d999ac77ec9c98bd436d1016a6a8276a

Pengedar sah shaklee : 1128737
Wasap: 012 3626804

Comments