Kulit Cantik Dengan Shaklee

 Kulit Bermasalah

Entri kali nak cerita pasal kulit... Semua wanita inginkan kulit yang cantik, mulus, gebu. Tak semua orang dianugerahkan kulit sebegitu... tapi jika inginkan kulit yang sebegitu saya ada tips yang bole membantu kita memperbaiki kulit kita secara selamat dan berkesan...

Selepas bersalin kulit saya agak bermasalah... dengan berminyak, kusam... Dan yang paling saya tak suka saya tak boleh pakai sebarang product sebabnya akan timbul kopeng di area dahi dan kadang-kadang dibahagian kening... Tangan saya pula jenis gatal suka pula mengopek kopeng tu... bila dah terkopek bukan main pedihh daaa...

Mula-mula untuk langkah selamat saya tak guna sebarang produk tapi akibatnya jeragat semakin bermaharajalela dia bahagian hidung dan kulit bertambah kusam malah muka pun nampak tua... Pakai Olay awal-awal ok lepas tu jd kopeng.... and then try pula Nutrogena pun sama juga hasilnya... Kemudian konon nak beralih kepada produt tempatan so try lah Natasya... hasilnya sama saja... Paling best guna Sri Mawar.. harga boleh tahan mahal tapi hasilnya tetap sama timbul juga kopeng. Last sekali saya guna produk vit E collagen bagus memang bagus sekali kuar kat facebook dari KKM ni antara produk yang mengandungi bahan yang tak elok... Frust punya pasal rasa malas nak pakai apa-apa.

Kemudian saya start search google mengenai SHAKLEE ... Saya pun mencuba lah ESP... lepas saya guna esp kulit yang berkopeng tu tiada sudah saya tambah lagi saya ambil vita c shaklee... ada 180 biji... sehari makan sebiji saja.. wah dah lah bagus jimat dan boleh tahan sampai 6 bulan lagi... Vita c ni juga kalau saya rasa nak selsema atau rasa nak demam sebelum tidur saya telan 2 biji... Alhamdulillah esoknya kurang lah kesumbatan hidung tu... sejak ada vita c... penggunaan panadol di rumah semakin berkurangan.. Alhamdulillah.


Alhamdulillah ini lah hasil penggunaan yang baru 3 BULAN sahaja saya guna. Ini baru 3 bulan dah dapat hasil yang sangat baik. kita ni perempuan kalau nak cantik kena bermula dari dalam...sangat bersyukur ditemukan dengan shaklee.. Tips dari saya kena berdisplin makan ni... barulah dapat hasil maam saya..hahhaha ... Bila muka dah tiada kopeng dan semakin sihat saya terus mencuba pencuci muka  NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER...Tambah jatuh hatilah saya dengan shaklee.. pencuci ni bukan saja bagus tapi jimat pakai dah sebulan lebih tapi masih berat lagi tu..


Hah... anda semua boleh tengok cara pengunaan saya tuh sikit je tapi dah banyak buih... memang berbaloi-baloi... jeragat kat hidung pon semakin kurang... liang roma pon dah makin mengecil dan yang paling best tona kulit makin sekata uolls.... Mang rasa sangat berbaloi guna shaklee ni.. bukan saja bagus malah menjimatkan lagi... Anda boleh membandingkan harga supplement yang sama fungsi tapi berlainan jenama di farmasi-farmasi berdekatan dan anda akan dapat result yang memang shaklee ni sungguh menjimatkan.

Kat sini saya selitkan beberapa testimoni dari pengguna ESP dan Vita C shaklee.






Hah kan saya dah strory memang bagus sangat ESP dengan VITA c shaklee ni... memang tak rugilah kalo kita guna...Jika anda berminat untuk set kulit cantik maam saya ni anda boleh beli di sini

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=70898ec5aaf2bbf0002bc17e54806936

Wasap saya Nieya 0123626804
Id Shaklee 1128737

Comments